Bij het kantoor waar ik werk, hebben wij een stoelmassages bij bedrijven staan. Deze staat in een afgesloten ruimte. Alle medewerkers mogen deze massagestoel gebruiken. Als ik gebruik wil maken van deze massagestoel, moet ik deze vooraf reserveren. Dan ben ik er zeker van dat ik deze kan gebruiken op het door mij gewenste tijdstip en de gewenste dag.

Stoelmassage bij bedrijven draagt bij aan herstel

Ik heb een hele tijd last van mijn nek en rug gehad. Deze klachten kwamen (mede) door een verkeerde houding. Op kantoor zit ik natuurlijk ook, een groot deel van de dag, achter de computer. Vaak neem ik ongemerkt een verkeerde houding aan. Toen ik erg veel klachten had, ben ik onder behandeling gegaan bij een manueel therapeut. In diezelfde periode heb ik ook, twee keer per week, gebruik gemaakt van de massagestoel. Ik kon dan kiezen voor verschillende programma’s en tijdsduren. Dit heb ik al zeer prettig ervaren. De massagestoel heeft zeker bijgedragen een aan spoedig herstel.

Stoelmassage bij bedrijven preventief

Nu heb ik geen klachten meer, maar ik gebruik de massagestoel nu preventief. Ik reserveer deze ongeveer een keer per twee weken. Na een massage merk ik dat alles weer losser is en dat voelt erg prettig. Ik ben er van overtuigd dat dit dus preventief werkt en dat ik dus minder snel weer klachten zal krijgen.